Kontrakt- og leverandørstyring
Den løbende vedligeholdelse af kontrakten er ofte et overset område. Vi sikrer, at vores kunder bevarer overblikket og kontrollen i hele kontraktperioden samt får hentet gevinsterne og det fulde besparelsespotentiale, som fremgik i forbindelse med optimeringen og indgåelsen af den pågældende aftale. Vi fungerer således som navigatør for kundens samlede organisation med en overordnet kurs og strategi for hver enkelt kontrakt.
Med Automade’s specialister flytter vores kunder deres kontrakter fra skuffen til skyen. Vi giver et tydeligt billede af de økonomiske forpligtelser og hjælper med at holde styr på kontraktperioder og opsigelsesvarsler for at undgå automatisk kontraktfornyelse mv..
Vi sikrer således en succesoplevelse og et solidt fundament, så vores kunder kommer godt fra start og kan koncentrere sig om deres kerneforretning. Vi ved at de fleste organisationer ikke har komplet overblik over, hvor alle kontrakter befinder sig, og hvilke aftalebetingelser der er accepteret. Faktisk viser vores analyser, at i op imod 60 % af alle aftaler ikke er arkiveret korrekt. Mange af disse aftaler er bortkommet i mails eller strandet i fysiske arkiver hos medarbejdere, der eksempelvis er stoppet.
Vores specialister giver, i samspil med cloud-baseret software, et overblik over vigtige oplysninger omkring kontrakter på en enkel og organiseret måde, hvilket gør det nemt at få fuld kontrol over ellers komplekse kontrakter.
Endvidere genererer vi løbende detaljerede analyser gennem hele aftaleperioden med optimeringsmuligheder for øje. Dette gør det muligt for vores kunder at synliggøre de realiserede besparelser i deres organisationer.